اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۸۸۳

با اینکه تمام هزینه های ارژن را متقبل شدیم اما نتوانستیم بلیتی تهیه کنیم

با اینکه تمام هزینه های ارژن را متقبل شدیم اما نتوانستیم بلیتی تهیه کنیم
رئیس هیات فوتبال فارس گفت:ما تا این لحظه تمام تلاش خود را انجام داده و حتی هزینه های پرواز تیم ارژن به تهران را متقبل شدیم اما تا این لحظه موفق به تهیه بلیت نشدیم.
۱۴:۱۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

غلامعلی هنرپیشه در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت و مشکلات و همچنین اعزام تیم فوتسال ارژن شیراز جهت بازی امروز این تیم با تاسیسات دریایی در تهران گفت: من هم اطلاعی نداشتم تا دیشب ساعت 7 شب که کادر فنی این تیم  در دفتر بنده حضور داشتند  و مشکل اعزام به تهران را جهت بازی با تاسیسات دریایی را اعلام کردند. طبق صحبتی که با هم داشتیم  به آنها گفتم که هیأت فوتبال حاضر است هرگونه همکاری را جهت رفع این مشکل داشته باشد. 

وی در ادامه گفت: البته خود مسئولان ارژن بهتر از هرکسی اطلاع دارند که هیأت فوتبال تاکنون با آنها چه همکاری‌های داشته است اما طبق گفته های آنان متاسفانه مسئولان استان فارس آن همکاری که شایسته است را به خوبی انجام نداده است.

رئیس هیأت فوتبال فارس گفت: ما تا این لحظه تمام تلاش خود را انجام دادیم که بتوانیم آنها را به بازی امروز برسانیم و حتی طبق پیگیری‌هایی که با کمیته فوتسال داشتیم از آنها درخواست کردیم که در صورت امکان این بازی با یک روز تأخیر برگزار شود که متاسفانه مورد موافقت قرار نگرفت.

وی در پاسخ به صحبت‌هایی که در حال حاضر مطرح است که تیم ارژن دیروز بلیت پرواز به تهران را از قبل خریداری کرده اما بنا به دلایلی بلیت‌های خود را کنسل کردند، گفت: من واقعاً از این موضوع اطلاع ندارم و فکر نمی‌کنم این موضوع صحت داشته باشد و قطعاً چنین چیزی وجود ندارد و در صورت وجود این اتفاق اگر این موضوع صحت داشته باشد ما شدیداً با آنها برخورد می‌کنیم.

هنرپیشه در ادامه تصریح کرد: مگر می‌شود آنها دیروز بلیت پرواز داشته باشند و بعد کنسل کنند؟! اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد، متاسفانه عده‌ای دوست دارند این حاشیه‌ها را درست کنند، البته ما دیشب به آنها پیشنهاد کردیم که در صورت امکان بلیت اتوبوس تهیه کنیم که آنها بنا به دلایلی حاضر نشدند با اتوبوس به تهران بیایند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ارژن به بازی امروز مقابل تأسیسات می رسد، گفت: نمی‌دانم اما آنها تا الان  نتوانستند بلیت پرواز تهیه کنند و در صورتی که بتوانند بلیت پرواز تهیه کنند هیأت فوتبال فارس حاضر است این هزینه را متقبل شود با اینکه وظیفه این هیأت نیست  اما آبروی فارس در کار است و این تیم نماینده فارس در لیگ برتر است. انجام نشدن  یک دیدار در لیگ برتر می تواند آسیب بسیار زیادی به تیم های دیگر برساند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین